2013年2月7日星期四

【轉載】十個唔去拜年的藉口


今日係MSN睇到一篇 【十個唔去拜年的藉口】。請容我轉載,因為真係好好笑!

1. 阿媽,我聽表姐講,姨媽成日講你壞話,話你年年新年都過去煩住佢,唉……家啲人,太唔尊重傳統。
2. 阿媽,人人都去拜年,係好機會去幫表姐搶奶粉!
3. 阿媽,嗚嗚嗚……白事在身,我唔去拜年喇!嗚嗚嗚……我養緊隻數碼暴龍死咗呀!
4. 阿媽,親戚即係一家人,一家人係唔應該過年先見面㗎,過咗年之後再約我啦。
5. 阿媽,今日要拜年咩?你都無通知過我!吓?WhatsApp咗我?我收唔到喎!鬼叫你唔肯幫我畀八蚊咩!
6. 阿媽,去拜年都要講經濟效益,去姑婆到,佢又無老公,利市一定單封,仲要一定封廿蚊!OK,過海車錢一程十三蚊,來回廿六!我去拜年蝕六蚊呀!
7. 阿媽,啱啱美國太空總署宣布由於發現咗一粒新嘅矮行星,影響咗整個天文運算系統,導致今年要取消農曆新年喎。
8. 阿媽,依家興網上拜年㗎喇,我喺姨媽個facebook留咗言㗎喇,你自己得閒去留言啦。
9. 阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽,阿媽……(嗌到新年過去為止)
10. 阿媽,我訂咗機票酒店呀!唔可以同你去拜年呀!BTW,你都唔可以去拜年呀,因為我訂埋你嘅機票酒店,想你同我一齊去旅行呀!難得有假期,我淨係想同最親嘅家人一齊咋!
Copy from here

Unknown Web Developer

沒有留言:

發佈留言